REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  www.wynajem-dmuchancy.pl

I. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako: „regulamin”) statuuje i określa ogólne warunki oraz zasady funkcjonowania sklepu internetowego działającego pod adresem: wynajem-dmuchancy.pl (dalej jako: „sklep internetowy”).
  2. Sklep internetowy prowadzony jest przez Marcina Biskupa prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Marcin Biskup STD z siedzibą w Olsztynie (42-256) przy ul. Sienkiewicza 40, pow. częstochowski, woj. śląskie, legitymującego się numerem NIP: 9491956823 oraz numerem REGON: 242817736 (dalej jako: „sprzedawca”)
  3. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem danych wskazanych w pkt. 2 bądź drogą elektroniczną:
  1. Regulamin sklepu internetowego umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.wynajem-dmuchancy.pl w sposób umożliwiający użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
  2. W celu prawidłowego wykorzystania funkcji dostępnych w ramach sklepu internetowego należy spełnić niezbędne wymagania techniczne, tj. posiadać urządzenie z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
  3. Akceptacja niniejszego regulaminu jest dobrowolna, jednakże niezbędna do korzystania ze sklepu internetowego, w tym w szczególności do utworzenia konta w sklepie internetowym lub złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną użytkownika.
  5. Żadne z postanowień regulaminu nie ma na celu ani ograniczyć ani wyłączyć jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikom Sklepu Internetowego na mocy Prawa Konsumenckiego oraz innych właściwych bezwzględnie wiążących przepisów prawa.

II. Świadczenie usług

  1. Sklep internetowy umożliwia kupującym oraz pozostałym użytkownikom, korzystanie z usług świadczonych przez sprzedawcę drogą elektroniczną. Usługi wskazane w zdaniu poprzednim obejmują:
  • subskrypcję newslettera,
  • założenie i zarejestrowanie konta kupującego,
  • złożenie i wypełnienie formularza zamówienia,
  • zapoznanie się towarami dostępnymi na stronie wynajem-dmuchancy.pl,
  • zawarcie umowy sprzedaży,

2. Usługi wskazane w pkt. 1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przy czym sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielenia dostępu do wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów oraz pozostałych użytkowników.

III. Newsletter

  1. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy użytkownik, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu internetowego. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, użytkownik otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku, zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  2. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych towarach lub usługach. Newsletter przesyłany jest przez sprzedawcę do wszystkich użytkowników, którzy dokonali subskrypcji.
  3. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji. Informacja o tym jest zamieszczona w każdej wiadomości elektronicznej. Rezygnacja z otrzymywania Newslettera jest możliwa również za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w założonym przez użytkownika koncie.

IV. Rejestracja konta i składanie zamówień

  1. Użytkownik może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Złożenie zamówienia stanowi złożenie sprzedawcy przez kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
  2. Użytkownik może złożyć zamówienie jako zarejestrowany użytkownik lub jako gość (dalej jako: „kupujący”).
  3. Kupujący składa zamówienie poprzez dokonanie produktu do koszyka, następnie wypełnia formularz zamówienia, podając niezbędne dane. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności oraz dostawy zamówienia. W formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, tak jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, adres do doręczeń.
  4. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie, kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę sklepu internetowego z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy kupującym a sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówieniu.
  5. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się bez zbędnej zwłoki po zawarciu umowy. Jeżeli zamówiony produkt nie będzie dostępny, sklep internetowy poinformuje kupującego o jego niedostępności niezwłocznie. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy. Dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.

V. Towary oraz cena

  1. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego towarów są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
  2. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu, jak również opisy towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez sprzedającego.
  3. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych, przy czym sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych na stronie sklepu internetowego, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  4. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, zawieranie zamówień lub ich realizacja następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, sprzedający zastrzega sobie możliwość ustalenia innej kolejności zawierania transakcji lub ich realizacji, jak też sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzenia innych szczególnych warunków odnoszących się do zawarcia lub realizacji transakcji.
  5. W przypadku cen promocyjnych sklep internetowy prezentuje cenę aktualną towaru, cenę przed obniżką oraz najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni. W przypadku akcji promocyjnych lub wyprzedaży zamówienia będą realizowane po cenach aktualnie widocznych na stronie internetowej sklepu internetowego. Promocje w sklepie internetowym nie łączą się, o ile warunki danej promocji nie stanowią inaczej.
  6. Ceny zamieszczone na stronie sklepu internetowego nie zawierają̨ informacji na temat kosztów przesyłki, koszty przesyłki podane są w cennikuoraz w koszyku podczas składania zamówienia.
  7. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez kupującego składa się cena za towar lub towary oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie bądź usługi pocztowe), o której kupujący jest informowany na stronie sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży.

VI. Płatność

  1. W sklepie internetowym istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:
  • BLIK,
  • przelew na konto bankowe sprzedawcy,
  • za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych,
  • płatność za pobraniem.
  1. Kupujący jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów, przy czym w przypadku wybrania płatności za pobraniem, kupujący obciążany jest dodatkowym ryczałtowym kosztem pobrania w wysokości … zł, doliczanym do przesyłki każdego towaru.
  2. W przypadku anulowania części lub całości zamówienia, zwrot płatności na rzecz kupującego następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia anulowania – w całości lub odpowiedniej części ceny.
  3. Zwrot płatności następuje przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący – chyba, że kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu (w tym na zwrot na inny rachunek bankowy).

VII. Dostawa

  1. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli miałoby nastąpić odstępstwo od tej zasady, będzie ono wyraźnie zaznaczone na stronie sklepu internetowego.
  2. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronie sklepu internetowego i wynosi … godzin. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożności dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez operatora sklepu internetowego.
  3. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez sprzedawcę firmą kurierską. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po zawarciu umowy z kupującym.
  4. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej, kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer podany w zamówieniu.
  5. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie sprzedawcy. W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztów dostawy towaru.
  6. Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie sklepu internetowego i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, po wymienianie towaru na nowy zostanie on wysłany do kupującego na koszt sprzedającego.
  7. Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i widoczny jest przy każdym z towarów.
  8. W momencie przyjęcia towaru, kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością kupującego.

VIIII. Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od mowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  3. W przypadku skorzystania z uprawnienia wskazanego w pkt 1, kupujący zobowiązany jest poinformować o tym sprzedawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez sprzedawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres: biuro.dmuchance@gmail.com. Kupujący jest uprawniony do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną przesłanego na adres: biuro.dmuchance@gmail.com. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie wskazanym w pkt 1, nie wywołuje skutków prawnych.
  4. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego regulaminu) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia są przekazywane kupującemu w formie papierowej (w dokumentacji dołączonej do towaru) oraz w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).
  5. W przypadku złożenia przez kupującego oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone do towaru), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, aby Sprzedający miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki.
  7. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez niego upoważnioną.
  8. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem od kupującego lub dostarczenia przez kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Uprawnienie sprzedawcy wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego punkt nie znajduje zastosowania w sytuacji, w której sprzedawca zaoferował kupującemu odbiór rzeczy.
  10. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru sprzedawca wystawi kupującemu fakturę korygującą, którą odeśle na adres kupującego.
  11. Sprzedawca oświadcza, że świadczone przez niego towary i usługi nie zostały ujęte w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.

IX. Reklamacje i zwroty

  1. Jeżeli po przejściu własności towaru na kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub prawne, kupujący może:
    1. jeżeli jest konsumentem – złożyć sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady,
    2. jeżeli nie jest konsumentem – złożyć sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.
  2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, sprzedawca udzieli kupującemu odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny kupującego podany przez niego w reklamacji.
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania reklamacji do sprzedającego, kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie listownie lub poprzez e-mail na adres:biuro.dmuchance@gmail.com oraz porozumieć się telefonicznie ze sklepem internetowym w tej sprawie. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem kupującego towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
  4. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie sklepu internetowego, a wyglądem towaru dostarczonego do kupującego, wynikające ze zmiany formy graficznej opakowań nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

X. Zasady publikowania opinii

  1. Sprzedawca umożliwi na stronach sklepu internetowego publikowanie opinii o swoich towarach. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.
  2. Opinia o towarach może być wystawiona tylko w zakresie faktycznie zakupionych towarów w sklepie internetowym sprzedawcy oraz przez kupującego, który dokonał zakupu opiniowanego towaru. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii o towarach.
  3. Dodawanie opinii przez kupującego nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa sprzedawcy lub osób trzecich. Kupujący dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym regulaminem i dobrymi obyczajami.
  4. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o towarach pochodziły od jego klientów, którzy zakupili dany towar. W tym celu sprzedawca wymaga, aby przed opublikowaniem opinii podlegała weryfikacji. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności treści opinii z regulaminem oraz ustaleniu, czy opiniujący jest klientem sklepu internetowego. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
  5. W razie wątpliwości sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do sprzedawcy przez innych klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od klienta lub czy dany klient nabył dany towar, sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest klientem sklepu internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego towaru.
  6. Kupujący obowiązany jest zamieszczać opinie nienaruszające obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w sklepie internetowym.

XI. Prawa autorskie

  1. Wszelkie treści, usługi, towary, prawa do sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy oraz jego domeny, strony internetowej sklepu internetowego, a także do wzorców, formularzy, logotypów, funkcjonalności oraz zdjęć zamieszczanych na stronie wynajem-dmuchancy.pl lub jego podwykonawców podlegają szczególnej ochronie prawnej, m.in. w oparciu o przepisy Prawa Autorskiego.
  2. Wykorzystywanie wyżej wspomnianych treści przez kupującego oraz użytkowników sklepu internetowego jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody sprzedawcy udzielonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, o ile prawo nie stanowi inaczej.

XII. Dane osobowe

  1. Rozmowy telefoniczne oraz korespondencja elektroniczna i papierowa prowadzone w związku działalnością sklepu internetowego mogą być nagrywane i archiwizowane. Ujawnienie jakichkolwiek szczegółów wynikających z tych rozmów lub korespondencji jest niedopuszczalne, chyba że za wyraźną zgodą nadawcy i adresata albo gdy jest to konieczne ze względu na dochodzone przez prowadzącego sklep internetowy roszczenie, w szczególności wobec adresata lub nadawcy, lub gdy jest to niezbędne ze względu na przepis prawa i na żądanie uprawnionego do tego organu państwa.
  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez sprzedawcę danych osobowych zawartych w zamówieniu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych usług, zawarcia Umowy oraz innych czynności wykonywanych w ramach Sklepu Internetowego.
  2. Zasady ochrony danych osobowych oraz wykorzystywania plików testowych (tzw. Cookies) zostały opisane przez sprzedawcę w polityce prywatności opublikowanej oraz dostępnej pod adresem: https://www.wynajem-dmuchancy.pl/polityka-cookies/.  Sprzedawca informuje, że dane osobowe kupującego będą przetwarzane w celu skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez kupującego adres. Za zgodą użytkownika lub kupującego jego dane osobowe będą przetwarzane również w celu dostarczenia materiałów informacyjnych, ofert marketingowych w formie newslettera. Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez sprzedawcę dane osobowe, ich zmiany lub całkowitego usunięcia z systemu w sytuacjach dopuszczonych przez stosowne przepisy prawne.
  3. Administratorem danych osobowych jest Marcin Biskup prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marcin Biskup STD z siedzibą w Olsztynie (42-256) przy ul. Sienkiewicza 40, pow. częstochowski, woj. śląskie, legitymujący się numerem NIP: 9491956823 oraz numerem REGON: 242817736

XIII. Rozpoznawanie sporów

Ewentualne spory powstałe pomiędzy sprzedawcą, a kupującym będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego. Ewentualne spory powstałe pomiędzy sprzedawcą, a kupującym niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę sprzedawcy.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację ze sklepem internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, przy czym użytkownik lub kupujący może ponieść jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie się na odległość.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.03.2024 roku.

Załącznik Nr 1 – formularz odstąpienia od umowy w .doc, .pdf